Home Help Search Login twitter
  September 02, 2014, 10:14:59 pm fans online at A+F Welcome, Guest. Please Login to gain full access.  
Please be advised that the message board is read-only, and that member login has been disabled.
  Always & Forever // Messageboard
  « Elijah Wood »
  Elijah Photos
(Moderators: Flummoxed., Brenda, Solskie, Deenan (O.L.C.), Yeux de bleu, Harmonica!, Lisbeth Salander)
  Your Favorite Pictures! (All 'Favorites' go here!)
« previous next »
Pages: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 53 Reply Notify of replies Send the topic Print
   Author  Topic: Your Favorite Pictures! (All 'Favorites' go here!)  (Read 62959 times)
Elijah Love
Elijah Fan
*

Offline

Gender: Female
Posts: 19





View Profile
Re:This one's my favorite
« Reply #480 on: January 17, 2007, 09:46:29 am »
Reply with quote


Quote from: aluap on December 20, 2003, 04:27:17 pm   


Quote from: elijahjovi on December 20, 2003, 04:23:45 pm   


Quote from: ~Paula~ on December 20, 2003, 03:54:34 pm   


Quote from: I_LOVE_MY_BOYZ on December 20, 2003, 02:56:09 pm   

ooo he's so hot in that pic. he looks so good in leather. ;D

Sakinah, ur lil thingy says "<So hot, yet so damn old!" lol, how can u say this? he's hot... yes.... obviously.. but he's only.. what, 23? that ain't too bad. and i've seen pics of him when he was younger, as i'm sure everyone else has, and he was CUTE but he wasn't hot. he's just recently developed that feature..

For her, he is old, he is 22, so 9 years her senior.

Holly thanks hun, you're a sweety!  :)


Only 9 years older?  That's not that much.  I'm 20 and also like Jon Bon Jovi and he's 21 years older than me and it doesn't bother me one bit. Call me crazy.  He looks a lot younger than *gasp* (LOL) 41. Well, Johnny Depp's 40.

Rachel~

I'm happy for you my dear, but 9 years is alot when she is only 13.

My sister is nine years younger than Elijah and she totally adores him. I said to her that 9 years is quite a bit but what can I say? He is goregoeus.  ;D
Report to moderator   Logged

Ti amo il mio amore blu-blue-eyed giusto. Li aspetto dietro questa mascherina di seta. Li aspetto per i secoli. Ora, il mio amore, li ho trovati e siete untouchable dalle mie mani. Ma allora ancora, allora eravate untouchable.
SienaJackson
Guest
Re:Your Favorite Pictures! (All 'Favorites' go here!)
« Reply #481 on: January 17, 2007, 10:22:15 am »
Reply with quote

Age shouldn't matter, Frodo is 101 and I really wouldn't care, I think he can still keep up w/ me! And Michael Jackson is 48...and I REALLY love him, have forever and always will!
Report to moderator   Logged
~*Lorie*~
Elijah Obsessed!
****

Offline

Gender: Female
Posts: 1339



I never really left Arda.

View Profile
Re:Your Favorite Pictures! (All 'Favorites' go here!)
« Reply #482 on: January 24, 2007, 09:59:19 am »
Reply with quote

Here are some cuteness pics again...



Report to moderator   Logged

~*Mainly here for updating the Hobbit news.*~
alanah
Elijah Worshipper
**

Offline

Gender: Female
Posts: 241



gravity of love
alanah5115
View Profile
Re:Your Favorite Pictures! (All 'Favorites' go here!)
« Reply #483 on: January 24, 2007, 10:39:22 am »
Reply with quote

Lorienel the first pic is great. He looks soooooo god in that, and i love the hair.
Report to moderator   Logged

SienaJackson
Guest
Re:Your Favorite Pictures! (All 'Favorites' go here!)
« Reply #484 on: January 24, 2007, 10:57:54 am »
Reply with quote

<fans self> OMG utter cuteness like u said!! Yeah, he looks better all clean cut tho, sorry EW but just my own feelings, he sure is a cutie tho. I wishe he make a record tho! I keep playing "Take a ride w/ my by frodo" on youtube...I know the song's kinda got some strong lyrics, but just the sound of his voice does more than the words LOL.
Report to moderator   Logged
~*Lorie*~
Elijah Obsessed!
****

Offline

Gender: Female
Posts: 1339



I never really left Arda.

View Profile
Re:Your Favorite Pictures! (All 'Favorites' go here!)
« Reply #485 on: January 27, 2007, 04:58:23 pm »
Reply with quote









*loves that cheeky smile of his*
Report to moderator   Logged

~*Mainly here for updating the Hobbit news.*~
Blue Star
Ignore these four words.
*
*****

Offline

Posts: 3092





View Profile
Re:Your Favorite Pictures! (All 'Favorites' go here!)
« Reply #486 on: January 27, 2007, 05:48:34 pm »
Reply with quote


Quote from: Lorienel on January 24, 2007, 09:59:19 am   




*GASP!*


How have I never seen this before? His face is totally indecribable.
Report to moderator   Logged

SienaJackson
Guest
Re:Your Favorite Pictures! (All 'Favorites' go here!)
« Reply #487 on: January 28, 2007, 02:46:22 am »
Reply with quote

<droooool> I'm gonna save those...omg serious attack of Frolijah disease coming on...wow!! Love the smile!
Report to moderator   Logged
*~eLiJaH's OnE lOvE~*-LIJ MINE
Elijah Worshipper
**

Offline

Gender: Female
Posts: 86



I swear Elijah,you're my one boy !!! <3
seymanurdastan@yahoo.com
View Profile WWW
Re:Your Favorite Pictures! (All 'Favorites' go here!)
« Reply #488 on: January 28, 2007, 09:17:59 am »
Reply with quote

MY NO 1 FAVE !!!!!         

Report to moderator   Logged


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I ADORE YOU,ELIJAH !!
** ELIJAH IS MINE ! **
ELIJAH:I swear,you are my life's peerless star
~~~~~~~~~~
~*Lorie*~
Elijah Obsessed!
****

Offline

Gender: Female
Posts: 1339



I never really left Arda.

View Profile
Re:Your Favorite Pictures! (All 'Favorites' go here!)
« Reply #489 on: April 04, 2007, 06:45:18 am »
Reply with quote

If you don't want to melt, don't scroll down.



Awwwww
Report to moderator   Logged

~*Mainly here for updating the Hobbit news.*~
BC89
Elijah Worshipper
**

Offline

Gender: Female
Posts: 152



I'm a llama!

View Profile
Re:Your Favorite Pictures! (All 'Favorites' go here!)
« Reply #490 on: April 08, 2007, 02:52:36 pm »
Reply with quote

i just love his shaggy/long hair. its so f*cking sexy.









« Last Edit: April 08, 2007, 02:55:34 pm by BC89 » Report to moderator   Logged

elijah bad ass

thats what i am talking about
~*Lorie*~
Elijah Obsessed!
****

Offline

Gender: Female
Posts: 1339



I never really left Arda.

View Profile
Re:Your Favorite Pictures! (All 'Favorites' go here!)
« Reply #491 on: April 19, 2007, 03:23:19 pm »
Reply with quote


I don't know why, but I just can't help smiling when I see this one.
Report to moderator   Logged

~*Mainly here for updating the Hobbit news.*~
Haru
Forum Chatterbox
***

Offline

Gender: Female
Posts: 476



~And the sun will set for you~

View Profile
Re:Your Favorite Pictures! (All 'Favorites' go here!)
« Reply #492 on: May 06, 2007, 08:49:15 am »
Reply with quote


Quote from: BC89 on April 08, 2007, 02:52:36 pm   

i just love his shaggy/long hair. its so f*cking sexy.





I agree that it is VERY sexy, but I had a giggle at this pic.  He looks like he's just been electrocuted LOL!! He looks a lot like JD from 'Scrubs' in that pic too...I don't know if that's a good thing or a bad thing LOL!!
Report to moderator   Logged

You gotta spend some time, love, you gotta spend some time with me
And I know that you'll find, love, I will possess your heart
January Jones2
Elijah Worshipper
**

Offline

Posts: 130



I'm a llama!

View Profile
Then and Now pics
« Reply #493 on: May 18, 2007, 02:29:41 pm »
Reply with quote

Post your favs.
















« Last Edit: May 18, 2007, 03:03:58 pm by January Jones2 » Report to moderator   Logged
ElijahWoodx3
Forum Chatterbox
***

Offline

Gender: Female
Posts: 533



Blue eyed beauty :]
ElijahWoodx3 ElijahWoodx3
View Profile
Re:Then and Now pics
« Reply #494 on: May 20, 2007, 10:07:57 pm »
Reply with quote


Quote from: January Jones2 on May 18, 2007, 02:29:41 pm   

Post your favs.






I like these last two, you can see he still has the same smile 
Report to moderator   Logged

Pages: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 53 Reply Notify of replies Send the topic Print 
« previous next »
Jump to: 
Always & Forever // Messageboard | Powered by YaBB SE
© 2001-2002, YaBB SE Dev Team. All Rights Reserved.

hosting & support by ejwsites.net

Page created in 0.066 seconds.