Always & Forever // Messageboard
				« Other movies & media » => Harry Potter => Message started by: Mushee on December 03, 2004, 10:29:18 pm
			

Title: Get ready Harry Potter fans, this is weird
Post by: Mushee on December 03, 2004, 10:29:18 pm

This is one of the most disturbing thing I've seen in a while. Funny though, I'm dancing to it right now.

http://www.potterpuppetpals.com/sexy.swf

Title: Re:Get ready Harry Potter fans, this is weird
Post by: Diamonds on December 04, 2004, 12:11:46 am

:D :D :D

That was soooo funny thanks for that Mushee!

Title: Re:Get ready Harry Potter fans, this is weird
Post by: Fearless on December 04, 2004, 02:24:39 pm

rotf....ahhh that's awesome! funniest thing ever. *starts humming song* ah my snape. ;D

Title: Re:Get ready Harry Potter fans, this is weird
Post by: xLaurax on December 04, 2004, 06:47:21 pm

Damnit! I won't load have to do it tomorrow! :'( I love those Potterpuppet things though lol

Title: Re:Get ready Harry Potter fans, this is weird
Post by: Caz on December 04, 2004, 09:18:33 pm

That was ... erm ... :o I have no words :P except... gotta love Snape!! ;)

Title: Re:Get ready Harry Potter fans, this is weird
Post by: curious bout efans on December 04, 2004, 09:57:59 pm

Haha, I saw that back in June. Someone on another board has it as their icon, and it cracks me up.

Too sexy for me!

Title: Re:Get ready Harry Potter fans, this is weird
Post by: Mushee on December 04, 2004, 11:23:00 pm

Just be glad he doesn't say, "I shake my little tush." That would be frightening.

Title: Re:Get ready Harry Potter fans, this is weird
Post by: flow_in_WonderLand on December 05, 2004, 07:17:07 am

:D :D
ah, ah !!
That was sooooo funny ;D
and weird, yeah ;)
but funny anyway
Thanks Mushee

Title: Re:Get ready Harry Potter fans, this is weird
Post by: hello-kitty on December 05, 2004, 05:42:36 pm

:o :o :o :o :o ;)

Title: Re:Get ready Harry Potter fans, this is weird
Post by: xLaurax on December 05, 2004, 05:47:49 pm

I can only get to the "Trouble at hogwarts" And the "borthing snape" ones.
Although they're very funny. I laughed so much.

Title: Re:Get ready Harry Potter fans, this is weird
Post by: liladriel on December 06, 2004, 03:43:16 am

Ah...That was so funny! ;D

Title: Re:Get ready Harry Potter fans, this is weird
Post by: ElijahLover713 on December 06, 2004, 12:20:25 pm

Bahaha! That was awesome! Ahaha...I desperately needed a laugh, thank you soo much!

Title: Re:Get ready Harry Potter fans, this is weird
Post by: Elven_gurl12 on December 06, 2004, 03:42:46 pm

Hee... those were hilarious!!! ;D
I love it!!!!! :P

Title: Re:Get ready Harry Potter fans, this is weird
Post by: Sweetie on December 06, 2004, 04:01:04 pm

OMG!!! That is the funniest thing i've seen in a long time!!! :D

Title: Re:Get ready Harry Potter fans, this is weird
Post by: Sunshine on December 06, 2004, 04:12:41 pm

OMG, that was the best thing ever! ;D

Title: Re:Get ready Harry Potter fans, this is weird
Post by: SuzieQ on December 08, 2004, 04:26:16 pm

OMG!!!! I loved it!!!! (Although my friend is sitting here shocked) I love Snape!!! ;D

Title: Re:Get ready Harry Potter fans, this is weird
Post by: elwoodsgal18 on December 10, 2004, 07:12:56 pm

Hahahahahhahaha, magnificent. Someone had some fun making htat one. ;)

Title: Re:Get ready Harry Potter fans, this is weird
Post by: Menalie on December 11, 2004, 05:48:33 am

Silly Silly Snape. ;D

What was with the arm's and the disco dancing?! Man that had me laughing...


Always & Forever // Messageboard | Powered by YaBB SE
© 2001-2002, YaBB SE Dev Team. All Rights Reserved.